Monday 4 September 2017

H4 Forex Handel


Forex Strategier Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategi, Forex Scalping. Forex Strategi Schaff trend är knappast något revolutionerande och nytt men det är ganska lönsamt och enkelt under en lång tid och bygger på samma display schaff trendcykel, som kompletteras med en stokastisk indikator För handel rekommenderar jag att välja en av mäklare FxPro eller Alpari lägger till 101 insättningar. Strategi Forex Moho baseras på en uppsättning standardindikatorer MACD-indikator definierar den underliggande trendriktningen för handel visar Momentum det nuvarande humöret av marknaden, och Fractals-indikatorn ger en ingångspunkt, så strategin ger en bra vinst inom en trend, men det betyder inte att det är. Idag publicerar vi en ganska enkel men ändå effektiv strategi förex. Den dubbla noll i som endast en indikator och den runda prisnivån med slutet i två nollor för den fyrsiffriga mäklaren För handel rekommenderar jag att välja en av mäklare FxPro eller Alpari lägger till 50 insättning De Trots enkelheten i denna strategi. Strategi Forex Fox är ganska stora risker och detta faktum måste beaktas när du vänder det till din trading set portfölj förhållandet av vinst sluta förlust i transaktioner är ibland inte i näringsidkarens favör, men den höga noggrannheten av signalerna vid ingången till marknaden och ytterligare filter. Forex strategi mbush vid första anblicken kan det verka lite förvirrande och komplicerat, och verkligen för backtesting strategin kommer att kräva mycket tålamod och grundighet, men i verklig handel är hela processen ganska enkel och logisk huvudsignalen förväntas vid H4-intervallet där vi bestämmer handelsriktningen Next. Download MT4 indikator - Money Management Calculator. Forex handelsstrategi 54 Dubbelkonto per månad. Inskickad av användaren den 5 januari 2013 - 10 30.Sänds av Ahmad. Forex Trading Strategy som fördubblar kontot per månad. Vi kommer att diskutera en Forex Trading Strategy som är enkel och grundläggande men fungerar väldigt bra. Det finns många Forex trading strategier som säljer för mer än 2K men efter att du läst detta kommer du att uppskatta enkelheten och skönheten av denna Forex Trading Strategy och de resultat som den producerar Denna Forex Trading Strategi använder EMA8 och EMA34 tillsammans med Stokastiska och MACD-oscillatorer Du kan använda denna strategi på H4 och D1-tidsramar Låt oss diskutera två GBP USD Live Trade-exempel med denna strategi på D1-tidsramen. I den ovanstående USD-skärmbilden per dag i USD ska du se under den röda pilen den 13 november och GBP USD är i en nedåtgående EMA8 röd är under EMA34 gul som indikerar en downtrend Stokastisk oscillator överlämnas och under 20 medan MACD histogrammet gör längre nedre stänger och signallinjen ligger ovanför histogramlinjen som indikerar en downtrend. Titta på den stokastiska oscillatorn, vi kan förutsäga att det w sjuk flytt från överlämnad till överköpt skick de närmaste veckorna Den stokastiska oscillatorn säger att prisomvandlingen är i offing. How ska vi förutse prisomkastningen Vi använder MACD-oscillatorn för att identifiera prisomvandlingen När MACD-histogrammet Kommer att göra kortare nedre staplar och signallinjen korsar under histogramlinjen, detta kommer att indikera att priset har förändrats riktning och kommer nu att röra sig upp. Detta är just det som hände den 19 november när MACD-signallinjen gick under histogramlinjen som indikerar starten på en uppåtriktning Du bör också observera bildandet av tre haussefulla ljus i rad på D1-tidsramen vilket indikerar att priset verkligen har vänt. Priset hittade stödet på 1 58249 nivå Anta att vi hade 1K i kontot Vi kommer att ingå i en lång handel vid 1 5860 med 0 1 mycket. Stoppförlusten placerades på 1 58249 Risken är 3 4 vilket är ganska acceptabelt Om stoppavbrottet träffas kommer vi att förlora 34 Vi kommer att s tay i handeln så länge som MACD-signallinjen ligger under histogramlinjen eller den snabba stokastiska är över den långsamma stokastiska och så länge som EMA8 röd är över EMA34 gul den 19 december var en pinbar gjord med en lång övre veck och en Mycket liten kropp Stokastisk är också i den överköpta regionen nu med MACD-histogrammet som gör nedre stänger nu Detta är en indikation på att priset har hittat motståndet på nivå 1 6306 Så var handeln stängd den 20 december vid 1 6200 vilket ger totalt 340 Pips och en vinst på 340 Den avkastning som gjordes under 30 dagar var 34 Under denna månad tog handeln inte mer än 20 minuter att övervaka dagligen. Detta var det konservativa tillvägagångssättet En ny näringsidkare borde ta detta konservativa tillvägagångssätt med detta system Men sedan Jag har handlat med den här strategin länge jag är mer säker på det och vet när jag ska komma in och när jag ska gå ut handlade jag med 0 4 mycket och gjorde en vinst på 1360 och en avkastning på 136 på en månad Läs mer GBP USD live trad ing exempel på denna Forex trading strategi på H4 tidsramen publicerad på min blogg. Forex trading strategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av användaren den 24 december 2007 - 04 09.Current strategi lämnades in av Joe Chalhoub Tack Joe och glad handel till all. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALL. Denna strategi är extremt enkel och jag använder den för att upptäcka möjligheter och det är mycket bra. Om du öppnar ett H4 EUR JPY-diagram och du sätter in Bollinger Bands 20 indikatorn Om du observerar diagrammet så ser du att banden är helt enkelt en motstånd och stöd. Övre bandet är en motstånd och nedre bandet är ett stöd. Om du uppmärksammar diagrammet så ser du att priset för det mesta ökar band så går det tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, jag väntar tills priset berör låt oss säga övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset bildas, när det slutar och nästa Ljus öppnar unde r det föregående övre bandet så går jag in i en kort handel med målet 100 pips eller tills den rör Lower Band. Same-saken när den rör det nedre bandet och stearinljuset stänger ovanför det och nästa ljus öppnar över föregående lägre band då jag gå lång med målband eller 100 pips Du kan utveckla denna strategi som jag gjorde och du kan tjäna mycket, jag gjorde mer än 800 pips denna månad. Du kan kolla min hemsida för ytterligare hjälp Om du tänker på denna teknik och observera diagrammet Jag är säker på att du kommer att utveckla denna strategi snabbt och göra 99 vinnande trades. Good Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Valuta ANY. This strategi är en fortsättning på den tidigare strategin jag skickade före Forex trading strategy 22.Denna strategi är mycket enkel, och du kan hitta mer information på Forex forum. Första öppna en valuta per exempel EUR USD och H4 tidsram, utfärda lämpliga brytningar från bollingerbandet visuella exempel finns på Forex Forum, n Ow vänta tills ett ljus bryter breakLine Denna paus är inte en handelssignal, vi måste ha en extra bekräftelse, här kommer rollen som bollingerbandet. Se på bollingerbandet övre och nedre, om de båda öppnas vilket betyder att övre bandet är UP och underbandet är NED, då är det en förvirring av en trade. Submitted av Thomas den 24 december 2007 - 14 26. Jag undrar något om vad du kommenterade, du kommer att se att det mesta av priset slog det övre bandet då återvänder det tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, jag väntar tills priset berör låt oss säga övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset bildas, när det slutar och nästa ljus öppnar under det föregående övre bandet så kommer jag in i en kort handel med målet 100 pips eller tills den berör Lower Band. Jag förstår inte genom att det slutar och nästa ljus öppnas under föregående övre band då kommer jag in i en kort handel med målet Vad menar du genom att öppnas under föregående band Vad händer om priset stänger över det övre bandet och då kommer det tillbaka till bandet. Det är en indikator för att skriva in en kort handel. Inlagt av Joe den 25 december 2007 - 04 12.Dear Ele, jag lägger fram gratis signaler på min sida , besök denna länk bara registrera och logga in på de fria signalerna Om du vill utnyttja mina signaler blir medlem på denna länk. Inskickad av Joe den 25 december 2007 - 04 29. Jag kommer att förklara det igen, jag ska Öppna EURJPY-valutan på H4-tidsramen Nu ser jag ett ljus som rör det övre bandet, priset går över det då under det, jag väntar tills det här 4 timmar ljuset är klart om det låses under övre bandet och det gjorde det inte bryt den 2- ELLER om den öppnar över övre bandet och stänger under den, så jag anser att övre bandet är en motstånd och jag är kort vid det nuvarande stängande ljuset, mitt mål blir det nedre bandet eller 100 pips det är enkelt. Denna teknik är grunden för min strategi, säker på att jag använder andra saker med det för att bekräfta en handel, och det är mycket kraftfull, kan du se dess prestanda på min hemsida. God Luck Thomas. Inlagt av Gift den 26 december 2007 - 13 40. Kära Joe, Tack för att du delar dina idéer med oss. Vad händer om priset bryter överbandet och fortsätter uppåt Är det en lång signal Hälsningar, Gift. Submitted av Joe den 27 december 2007 - 07 36.Not nödvändigt är det inte ett hinder om det bryter överbandet det kommer att stanna där kanske nästa ljus det kommer att kolsa under det eller kanske det kommer att fortsätta som EURJPY gör nu, vad jag gör är följande säger att priset berör det lägre bandet och det stänger över det ok då kommer jag att göra LONG med målet överbandet, så om priset går upp och berör Övre bandet kommer jag inte att gå direkt Jag väntar tills 4 timmar ljuset bildas och om jag ser det stänger under det nedre bandet, kommer jag att avsluta omedelbart, om den stänger ovanför jag kommer att vänta nästa ljus om nästa ljus stängs under Det övre bandet jag kommer att gå ut om det stannar ovanför det kommer jag att reservera det om du observera diagrammet mycket bra du kommer att upptäcka många saker, jag uppmuntrar dig att fokusera bra på det. Inskickad av Användaren den 29 december 2007 - 16 56. Jag besökte din webbplats och märkte något på de upplagda resultaten Du visar din inmatning och mål Gräns ​​och SL men din gräns är mycket mindre än din SL. I grund och botten är du villig att riskera att säga 50 pips av förlust för att få 35 pips av vinst. Är inte detta ett riktigt hemskt riskvinstförhållande, handlar de flesta handlare om ett 2-1 eller 3 1 vinstförhållande.

No comments:

Post a Comment